Založ si blog

Mikuláš môjho drobca

Mikuláš môjho drobca

Môj malý poklad má dva rôčky a malý kúsok k tomu. Je z nej nádherný malý človiečik, práve je v období keď si svet okolo seba začína uvedomovať prostredníctvom zážitkov – krásny čas, nenahraditeľný. Tohtoročný Mikuláš bol pre ňu prvým takým naozaj prežitým a asi ešte dlho si bude nosiť tie svoje malé čižmičky k oknu a čakať čo v nich objaví. Asi až kým nepríde vianočná nádielka, ktorá bude tiež prvou takou hmatateľnou a zažitou. Neustále má v rukách niečo z balíčkov a ani nepotrebuje ochutnávať, teší ju, že to priniesol Mikuláš a každému sa tým musí pochváliť. Tieto chvíle sú pre nás všetkých „veľkých“ už dávno stratené a jediný čas keď si to môžeme aspoň sprostredkovane zažiť opäť a spomenúť si na naše detské balíčky je keď vidíme akú radosť prežívajú naše deti. Neviem pochopiť ako sa niekto môže dobrovoľne okradnúť o tieto zážitky a predsa sa nájdu aj takí a žiaľ veľmi blízko pri mne a pri mojom drobcovi.

Čakala som telefonát v nejakom takom znení – je Mikuláš, rád by som bol s drobcom – alebo jednoducho nejako podobne. Naozaj som to čakala. Asi som hlúpa hus.

Namiesto toho prišla SMS v znení: Informujem ťa, že idem malej zaniesť Mikuláša!

K opatrovateľke!

Prišiel – s balíčkom – na päť minút  – odišiel a opatrovateľke oznámil, že nechce aby si balíček brala domov, želá si aby ostal u nej!…………..nekomentujem, už raz dávno urobil niečo podobné s hračkou, ale myslela som, že to bolo ešte príliš skoro, že ešte nevie čo so sebou, atď… .

Inak je to milujúci otec, pre ktorého, podľa jeho vlastných slov je jeho dcéra všetkým na svete a príšerne ho bolí, že ju nemôže vidieť vyrastať. Mimochodom ešte nikdy s ňou nestrávil víkend, nebol niekde na výlete. Jediný čas ktorý jej venuje sú tri hodiny cez týždeň, keď ju odvezie k svojim rodičom. A nie je to v tom, že by som mu nejako bránila, práve naopak, ale priznám sa, už som vzdala pokusy aby spolu boli viac. Vždy mi iba oznámi, že mu to nevyhovuje. Bývame v jednom meste, na jednom sídlisku, vzdialenosť medzi nami je asi päť minút pokojnej chôdze.

Rozmýšľam, ako asi doručí balíček, keď bude drobec chodiť do školy. Neviem či je to na smiech, alebo na plač, alebo iba jednoducho úbohosť.

Blížia sa Vianoce, asi sa zopakuje podobný scenár a možno by bolo lepšie keby drobca iba vzal do hračkárstva nech sa iba popozerá. Mala by aspoň malilinký zážitok so svojim otcom. Veď načo jej bude hračka, s ktorou sa nebude môcť hrať, pritúliť sa k nej večer v postieľke.

Pardon za ten sarkazmus.

Je mi ľúto môjho drobca, že má takého otca. Veľmi zle som vybrala človeka, ktorý mal byť našim druhým ja a oporou a vzorom pre svoje dieťa.

……….a je mi ľúto jeho, nevie čo stratil.

Či už riešim, že sa zastrelím

27.10.2010

Či už riešim, že sa zastrelím Pondelok ráno – telefón „Ahoj,“ „Ahoj,“ „môžem zajtra malú?“ „zajtra? Veď sme dohodnutí na stredu.“ „V stredu niečo mám,“ „v poriadku, ale chcem aby si vedel, že aj mne tým meníš môj program,….“ nestihla som povedať nič viac, iba v nemom úžase počúvať: „…mňa vôbec nezaujíma, že máš nejaký [...]

Dnes ráno som si uvedomila aké mám šťastie

22.10.2010

Dnes ráno som si uvedomila aké mám šťastie Mám svoje šťastie v mojich dvoch nádherných, úžasných bytostiach, ktoré denne vidím prebúdzať sa blízko mňa, denne im strážim sníčky, denne vidím ich smiech a utieram slzičky. Jednoducho moje deti sú v mojej každej myšlienke, v každom okamihu môjho života. Mám šťastie, že mám možnosť ich sama uživiť a dopriať [...]

Správa o oknách a ľuďoch v dome

06.10.2010

Správa o oknách a ľuďoch v dome Kamarátka zohnala lístky, rodičia sa ponúkli strážiť drobca a tak som mohla konečne po dlhom čase kultúrnej abstinencie vyraziť so staršou dcérou do divadla a poviem Vám – neľutujem. Neľutujem peniaze za lístky, aj keď v pozícii matky „samoživiteľky“ dvoch detí to nie je malá položka z mesačného rozpočtu a neľutujem ani [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 6388x
Priemerná čítanosť článkov: 1278x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy