Založ si blog

Či už riešim, že sa zastrelím

Či už riešim, že sa zastrelím

Pondelok ráno – telefón

„Ahoj,“

„Ahoj,“

„môžem zajtra malú?“

„zajtra? Veď sme dohodnutí na stredu.“

„V stredu niečo mám,“

„v poriadku, ale chcem aby si vedel, že aj mne tým meníš môj program,….“ nestihla som povedať nič viac, iba v nemom úžase počúvať:

„…mňa vôbec nezaujíma, že máš nejaký program, vôbec ti neverím ani že nejaký program máš, a vieš čo??? Tak si ju nechaj!!!“

„ale ja ti nehovorím, že s ňou zajtra nemôžeš byť, ja len chcem aby sme dodržiavali dohodu,…“

„Nechaj si ju!!! Ja už s tebou nič neriešim!!! Ty už riešiš, že sa konečne zastrelíš?!“

Pár sekúnd ticho, nič. Vypla som telefón. Bez odpovede, bez pozdravu.

Minulý týždeň – telefón

„Ahoj,“

„Ahoj,“

„Potrebujem malej rodný list!“

„Ok, urobím ti kópiu a pošlem ti ju.“

„Potrebujem originál!“

„Načo?“

„Do toho ťa nič nie je, to ťa nemusí zaujímať!!!“

„V tom prípade ti originál nedám, kedykoľvek môžeš ísť na matriku dať si ho vystaviť……“ ani teraz som už nestihla nič povedať.

„Ty si otrasná, načo toto všetko robíš, želám ti aby sa ti toto všetko v živote vrátilo, ty špina jedna!!!“

Tentoraz nebolo ticho v telefóne. Vypol ho ihneď ako sa „vyrozprával“.

Podobné záležitosti sa opakujú takmer s týždňovou pravidelnosťou, občas aj častejšie.

Vstávam skoro ráno, budím deti snažím sa ich dostať z teplých postielok aspoň akotak nenamosúrené, že zase musia vstávať….staršia chodí do školy sama a môjho drobca každé ráno vozím autom. Utekám do práce z práce znova pre drobca, rýchlo stihnúť raz obchod, raz poštu, inokedy banku alebo všeličo čo MUSÍ byť vybavené. Medzitým ak je čo len trošku dobré počasie trávime čas na hojdačkách, preliezkach, alebo aspoň niekde na prechádzke. Stíhame kontrolu domácich úloh staršej dcéry, aj keď je to medzi čistením zemiakov a vešaním bielizne. Počúvam, ktorá kamoška sa ako má, kto čo v škole vyviedol a ktorá učiteľka bola hrozná. Samozrejme viem, že už konečne musíme ísť pozrieť tie čižmy na opätku, lebo už aj Kika ich má. Pri vylievaní nočníka som oboznámená, že ten nový šampón na vlasy čo som kúpila nie je dobrý. Môj drobec si okamžite potrebuje vyčistiť zúbky, lebo najlepšie sa čistia pri roztieraní chlebíka po balkónových dverách cez víkend vyleštených. Samozrejme som zabudla, že zemiaky vykypia z hrnca a mňa „veľmi“ teší nočné drhnutie sporáka. Malá slečna ide do vane, veľká hneď po nej. Malá slečna vypije svoje večerné mliečko iba keď ju držím za ruku. Staršia slečna má problém, že ešte nie je veľa hodín aby vypla internet. Malá slečna chce čítať ešte ďalšiu a ďalšiu rozprávku a potom ešte dlho kričať z postieľky čo všetko HNEĎ potrebuje. 22:00-23:00. KONEČNE! Moje poklady spia. Na ráno všetko pripravené, byt akotak poľudštený, môžem sa venovať aj sebe. Beriem už ani neviem ako dlho rozčítanú knihu, pretože vždy prečítam jednu – dve strany a spím. Ráno sa budím hodinu pred budíkom. Ani neviem prečo. Iba viem, že rozmýšľam čo všetko som včera nestihla a čo musím dobehnúť dnes. Pozerám na drobca ako spokojne odfukuje v mojej posteli, pretože opäť sa jej niečo snívalo. Až kým nezazvoní budík.

Viem, že dnes sa nezastrelím, nemám na to čas,…a ani chuť!!!

Mikuláš môjho drobca

07.12.2010

Mikuláš môjho drobca Môj malý poklad má dva rôčky a malý kúsok k tomu. Je z nej nádherný malý človiečik, práve je v období keď si svet okolo seba začína uvedomovať prostredníctvom zážitkov – krásny čas, nenahraditeľný. Tohtoročný Mikuláš bol pre ňu prvým takým naozaj prežitým a asi ešte dlho si bude nosiť tie svoje malé čižmičky k oknu [...]

Dnes ráno som si uvedomila aké mám šťastie

22.10.2010

Dnes ráno som si uvedomila aké mám šťastie Mám svoje šťastie v mojich dvoch nádherných, úžasných bytostiach, ktoré denne vidím prebúdzať sa blízko mňa, denne im strážim sníčky, denne vidím ich smiech a utieram slzičky. Jednoducho moje deti sú v mojej každej myšlienke, v každom okamihu môjho života. Mám šťastie, že mám možnosť ich sama uživiť a dopriať [...]

Správa o oknách a ľuďoch v dome

06.10.2010

Správa o oknách a ľuďoch v dome Kamarátka zohnala lístky, rodičia sa ponúkli strážiť drobca a tak som mohla konečne po dlhom čase kultúrnej abstinencie vyraziť so staršou dcérou do divadla a poviem Vám – neľutujem. Neľutujem peniaze za lístky, aj keď v pozícii matky „samoživiteľky“ dvoch detí to nie je malá položka z mesačného rozpočtu a neľutujem ani [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 6396x
Priemerná čítanosť článkov: 1279x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy