Založ si blog

Dnes ráno som si uvedomila aké mám šťastie

Dnes ráno som si uvedomila aké mám šťastie

Mám svoje šťastie v mojich dvoch nádherných, úžasných bytostiach, ktoré denne vidím prebúdzať sa blízko mňa, denne im strážim sníčky, denne vidím ich smiech a utieram slzičky. Jednoducho moje deti sú v mojej každej myšlienke, v každom okamihu môjho života. Mám šťastie, že mám možnosť ich sama uživiť a dopriať im všetko čo potrebujú a ešte o niečo viac. Mám šťastie, že mám pre ne a pre seba vlastnú strechu nad hlavou. Rodinu, ktorá stojí pri nás. A široko ďaleko nikoho kto by nám ubližoval tak ako kedysi. Mám šťastie, že už zlo z našich životov odišlo do neznáma. Mám šťastie, že som sa postavila na vlastné nohy skôr ako nás to zlo mohlo pohltiť. Mám šťastie, že na otázku, čo mi chýba môžem s ľahkosťou povedať…….nič! Aj keď kúsok nepovedaného vo mne ostáva. Ešte mám v sebe malé miesto dobre zamknuté pred svetom. Verím, že raz to miesto odomknem a vypustím von aj to posledné čo ma trápi. A keď to príde, znovu sa ráno prebudím a uvedomím si aké mám šťastie.

Mikuláš môjho drobca

07.12.2010

Mikuláš môjho drobca Môj malý poklad má dva rôčky a malý kúsok k tomu. Je z nej nádherný malý človiečik, práve je v období keď si svet okolo seba začína uvedomovať prostredníctvom zážitkov – krásny čas, nenahraditeľný. Tohtoročný Mikuláš bol pre ňu prvým takým naozaj prežitým a asi ešte dlho si bude nosiť tie svoje malé čižmičky k oknu [...]

Či už riešim, že sa zastrelím

27.10.2010

Či už riešim, že sa zastrelím Pondelok ráno – telefón „Ahoj,“ „Ahoj,“ „môžem zajtra malú?“ „zajtra? Veď sme dohodnutí na stredu.“ „V stredu niečo mám,“ „v poriadku, ale chcem aby si vedel, že aj mne tým meníš môj program,….“ nestihla som povedať nič viac, iba v nemom úžase počúvať: „…mňa vôbec nezaujíma, že máš nejaký [...]

Správa o oknách a ľuďoch v dome

06.10.2010

Správa o oknách a ľuďoch v dome Kamarátka zohnala lístky, rodičia sa ponúkli strážiť drobca a tak som mohla konečne po dlhom čase kultúrnej abstinencie vyraziť so staršou dcérou do divadla a poviem Vám – neľutujem. Neľutujem peniaze za lístky, aj keď v pozícii matky „samoživiteľky“ dvoch detí to nie je malá položka z mesačného rozpočtu a neľutujem ani [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 6395x
Priemerná čítanosť článkov: 1279x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy