Založ si blog

Správa o oknách a ľuďoch v dome

Správa o oknách a ľuďoch v dome

Kamarátka zohnala lístky, rodičia sa ponúkli strážiť drobca a tak som mohla konečne po dlhom čase kultúrnej abstinencie vyraziť so staršou dcérou do divadla a poviem Vám – neľutujem. Neľutujem peniaze za lístky, aj keď v pozícii matky „samoživiteľky“ dvoch detí to nie je malá položka z mesačného rozpočtu a neľutujem ani čas, keď som musela všetky potrebné úkony stihnúť v rekordne krátkom čase, aby sme o 19:00 sedeli v červených kresielkach na Škultétyho pekné, navoňané a dobre naladené.

Priznám sa, že už veľmi dávno som nestrávila tak príjemný večer, už dávno som sa toľko nenasmiala. Dokonca aj moja násť-ročná slečna sa dobre bavila a mňa to príjemne hrialo.

MÁM OKNO mi presne sadlo do nálady. Aj ja mám občas pocit samoty, keď mám chuť sa s niekým rozprávať a vyrozprávať všetko čo mám na duši a práve v takých okamihoch som sama, iba so sebou. Vtedy mi býva smutno. A presne včera som sa smiala nie len na pánovi Štepkovi a jeho bravúrnych textoch, ale aj sama na sebe. Smiala som sa na svojej malichernej túžbe občas nebyť sama – veď nie som! Mám svoje dve dievčatá! Iba tak občas príde clivota, keď už obidve spia. Včera som však na všetko zabudla, pretože sú aj väčšie „samoty“ ako tá moja. Ďakujem Radošinci za pekný čas s Vami.

Mikuláš môjho drobca

07.12.2010

Mikuláš môjho drobca Môj malý poklad má dva rôčky a malý kúsok k tomu. Je z nej nádherný malý človiečik, práve je v období keď si svet okolo seba začína uvedomovať prostredníctvom zážitkov – krásny čas, nenahraditeľný. Tohtoročný Mikuláš bol pre ňu prvým takým naozaj prežitým a asi ešte dlho si bude nosiť tie svoje malé čižmičky k oknu [...]

Či už riešim, že sa zastrelím

27.10.2010

Či už riešim, že sa zastrelím Pondelok ráno – telefón „Ahoj,“ „Ahoj,“ „môžem zajtra malú?“ „zajtra? Veď sme dohodnutí na stredu.“ „V stredu niečo mám,“ „v poriadku, ale chcem aby si vedel, že aj mne tým meníš môj program,….“ nestihla som povedať nič viac, iba v nemom úžase počúvať: „…mňa vôbec nezaujíma, že máš nejaký [...]

Dnes ráno som si uvedomila aké mám šťastie

22.10.2010

Dnes ráno som si uvedomila aké mám šťastie Mám svoje šťastie v mojich dvoch nádherných, úžasných bytostiach, ktoré denne vidím prebúdzať sa blízko mňa, denne im strážim sníčky, denne vidím ich smiech a utieram slzičky. Jednoducho moje deti sú v mojej každej myšlienke, v každom okamihu môjho života. Mám šťastie, že mám možnosť ich sama uživiť a dopriať [...]

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 6387x
Priemerná čítanosť článkov: 1277x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy