Založ si blog

Ešte sa nepoznáme…

Ešte sa nepoznáme…

Všetko raz treba skúsiť, hlavne to dobré, nové, čo nám prináša do života radosť, spokojnosť a preto som tu. Chcem to skúsiť! Skúsiť sa podeliť s Vami o moje každodennosti a obyčajnosti aj neobyčajnosti s ktorými sa stretávam. Jeden deň mám pocit, že prežívam veci úplne banálne, všedné a druhý deň sa mi zdá, že môj čas beží akosi inak akoby mal. Iba neviem ktorý z nich je lepší.

Hľadám svoje miesto v živote a viem, že toto hľadanie asi nikdy neskončí. Raz sa v ňom strácam a raz mi nestačí. Za všetko čo prežívam si môžem sama………..alebo možno ani nie. Ľudia, ktorí prešli mojim životom ma navždy poznačili tým dobrým z nich, ale žiaľ aj zlým. Iba v aktuálnom období je to viac to zlé, čo mi po nich ostalo. Hlavne po jednom z nich…….

Kedysi bolo všetko, všetko, všetko na svete možné a zvládnuteľné……veď predsa sme na to dvaja a vždy budeme. A zrazu nie sme. Rozdelilo nás spoločné dieťa (tak vytúžené a milované), rozdelilo nás to čo sme mali a čo by sme mohli mať, keby…….rozdelilo nás to čo sme nemali a už ani nikdy mať nebudeme. Viem, že to znie zvláštne „rozdelilo nás naše dieťa“, ale asi sa to muselo stať, pretože (a to som si uvedomila až príliš neskoro) nie je každý schopný a ochotný prijať deti aj so všednosťami obyčajných dní, prebdených nocí, strachom o ne o ich zdravie a pohodlie. Nie každý vie seba dať takýmto spôsobom. Je mi to ľúto, pre tých malých ľudkov. Nemá každý tú správnu maminu a tatina. A najviac mi je to ľúto kvôli tomu môjmu maličkému …….zázraku.

Veľmi dúfam, že sa mi snáď podarí dať sem všetko čo chcem povedať tak mi držte palce.

Mikuláš môjho drobca

07.12.2010

Mikuláš môjho drobca Môj malý poklad má dva rôčky a malý kúsok k tomu. Je z nej nádherný malý človiečik, práve je v období keď si svet okolo seba začína uvedomovať prostredníctvom zážitkov – krásny čas, nenahraditeľný. Tohtoročný Mikuláš bol pre ňu prvým takým naozaj prežitým a asi ešte dlho si bude nosiť tie svoje malé čižmičky k oknu [...]

Či už riešim, že sa zastrelím

27.10.2010

Či už riešim, že sa zastrelím Pondelok ráno – telefón „Ahoj,“ „Ahoj,“ „môžem zajtra malú?“ „zajtra? Veď sme dohodnutí na stredu.“ „V stredu niečo mám,“ „v poriadku, ale chcem aby si vedel, že aj mne tým meníš môj program,….“ nestihla som povedať nič viac, iba v nemom úžase počúvať: „…mňa vôbec nezaujíma, že máš nejaký [...]

Dnes ráno som si uvedomila aké mám šťastie

22.10.2010

Dnes ráno som si uvedomila aké mám šťastie Mám svoje šťastie v mojich dvoch nádherných, úžasných bytostiach, ktoré denne vidím prebúdzať sa blízko mňa, denne im strážim sníčky, denne vidím ich smiech a utieram slzičky. Jednoducho moje deti sú v mojej každej myšlienke, v každom okamihu môjho života. Mám šťastie, že mám možnosť ich sama uživiť a dopriať [...]

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, vyhlásilo Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 6399x
Priemerná čítanosť článkov: 1280x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy