Založ si blog

Archív: október, 2010

Či už riešim, že sa zastrelím

Či už riešim, že sa zastrelím Pondelok ráno – telefón „Ahoj,“ „Ahoj,“ „môžem zajtra malú?“ „zajtra? Veď sme dohodnutí na stredu.“ „V stredu niečo mám,“ „v poriadku, ale chcem aby si vedel, že aj mne tým meníš môj program,….“ nestihla som povedať nič viac, iba v nemom úžase počúvať: „…mňa vôbec nezaujíma, že máš nejaký […]

Pokračovanie článku

Dnes ráno som si uvedomila aké mám šťastie

Dnes ráno som si uvedomila aké mám šťastie Mám svoje šťastie v mojich dvoch nádherných, úžasných bytostiach, ktoré denne vidím prebúdzať sa blízko mňa, denne im strážim sníčky, denne vidím ich smiech a utieram slzičky. Jednoducho moje deti sú v mojej každej myšlienke, v každom okamihu môjho života. Mám šťastie, že mám možnosť ich sama uživiť a dopriať […]

Pokračovanie článku

Správa o oknách a ľuďoch v dome

Správa o oknách a ľuďoch v dome Kamarátka zohnala lístky, rodičia sa ponúkli strážiť drobca a tak som mohla konečne po dlhom čase kultúrnej abstinencie vyraziť so staršou dcérou do divadla a poviem Vám – neľutujem. Neľutujem peniaze za lístky, aj keď v pozícii matky „samoživiteľky“ dvoch detí to nie je malá položka z mesačného rozpočtu a neľutujem ani […]

Pokračovanie článku

Ešte sa nepoznáme…

Ešte sa nepoznáme… Všetko raz treba skúsiť, hlavne to dobré, nové, čo nám prináša do života radosť, spokojnosť a preto som tu. Chcem to skúsiť! Skúsiť sa podeliť s Vami o moje každodennosti a obyčajnosti aj neobyčajnosti s ktorými sa stretávam. Jeden deň mám pocit, že prežívam veci úplne banálne, všedné a druhý deň sa mi zdá, že môj čas beží […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prieskum: Progresívne Slovensko dýcha na krk Smeru. SNS mimo parlamentu

Prieskum: Progresívne Slovensko dýcha na krk Smeru. SNS mimo parlamentu

27.03.2024 14:15

Zber dát sa konal pred prvým kolom prezidentských volieb.

V januári nula, vo februári 590 a v polovici marca už 3 000 ton. Ukrajinské drony prinútili Kremeľ pýtať si benzín od Lukašenka

V januári nula, vo februári 590 a v polovici marca už 3 000 ton. Ukrajinské drony prinútili Kremeľ pýtať si benzín od Lukašenka

27.03.2024 19:34

Jeden z vládnych zdrojov poznamenal, že rozhovory boli náročné, keďže Bielorusko uprednostňuje vývoz paliva na zahraničné trhy.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 6386x
Priemerná čítanosť článkov: 1277x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy